30 Ağustos 2010 Pazartesi

Parça Pinçik #2 -Dünya şampiyonası özel-


*Efendim..Ayıptır söylemesi, Dünya Şampiyonası'nın ilk gününde Kayseri'deydim..Güzel mi güzel 3 maç vardı sahada...Saha dışında da aklıma takılan onca şey...Hazır elim klavyeye gitmişken, onları yazayım dedim...

1-Öncelikle Kayseri çok güzel bir salon yapmış..Her erkek gibi girer girmez bir maliyet hesaplaması yaptım..Ben de kendi salonumu yapıp 1 yıl içinde masrafımı çıkarmak istiyorum...dinimiz amin

2-Arkamda oturan bir baba oğluna Ürdün Milli Takımının Michael Jordan'a olan saygılarından dolayı Jordan adını aldıklarını iddia etti...Çocukta inandı...

3-İlk başlarda -acemilikten- maçı takip etmekte zorlandım..Maça bak, benche bak..Yandan ekrana bak..Skorboard'a bak..Her sayı sonrası Avusturalyalı taraftarlara bak....sonradan alıştım

4-Ürdün Milli Takımının başantrenörü, antrenörden çok tatile gelmiş emekli öğretmene benziyordu..Bir an tribünlere çıkıp hayat dersi verecek sandım...Diğer antrenörlere karşı birşey hissetmedim...

5-Ürdün'de Abbas adında bir oyuncu vardı..Bütün üst tribünler Abbas aşağı, Abbas yukarı konuştu..."Zenciii topu Abbas'a at..Vur Abbas smacı..Abbbaaaaas sallla lan oradan..."
Artık bizden biriydi Abbas..

6-İkinci maç Sırplarındı..Şiir gibi basketbol oynadı i.neler..Maçı son takip ettiğimde fark 35 sayıydı..Sonradan gördüğüme göre 50 sayı fark atmışlar..Yine de onları değil Angola'yı alkışladık :)

7-Amigo adam çok şirin dans ediyordu..Ben onun gibi oynamaya kalksam deli derler ama...Ayrıca kareoke yarışmasına katılanlardan hiçbiri doğru düzgün şarkı söyleyemedi..İngilizce bilmediği halde ingilizce şarkı söylemeye kalkan biri vardı...

8-Sırbistan maçının ikinci yarısında "zone 1" bölgesine indim...Koltukların yerle mesafesi ikinci kattaki gibi çok yüksek değildi..Dolayısıyla rahatlardı..İkinci kata neden böyle bir eziyet yapmışlar, anlayamadım?

9-Yanımda oturan iki tane çinli/japon maç boyunca konuştular..Türkçe bilmemelerinden yararlanıp maça yorum yaparmış gibi "susun lan geveze çekikler" diye bağırdım..Önümüzdeki türkler dönüp kıkır kıkır güldüler..Anlamadı tabii bunlar :)

10-Arjantin-Almanya maçında Arjantinlilerin arasındaydım..Adamlar hem çok ateşli hem de çok sakin..Gerektiği yerde bağırıp, gerektiği yerde susuyorlar...Ama hiç marşları yok.."ramo ramo arjantinaaaa" ve "ar-jan-tina" dışında birşey söylemedik...

11-Scola kenardayken burnunda "maden aradı"...Tvde göremeyeceğim bir ayrıntı :) (maalesef o anı ölümsüzleştiremedim)

12-Arjantinliler sanırım dünyanın en çirkin insaları..Her yanlarından kıl fışkırıyor...Bayanları da aşırı derecede zayıf...Sümüğümü sürmem...

13-Ayrıca çok cimriler..Maç öncesinde sallamam için verdikleri bayrağı, maç biter bitmez elimden aldılar..Halbusi hediye sanmıştım ben onu :( Konfeti yerine de gazeteleri kesip, onları fırlattılar..

14-En çok kullandıkları kelime de "vamos"...En az kullananı 7-8 kere "vamos" dedi..Sanırım arjantincede(biliyorum böyle bir dil yok) herşey "vamos" demek...

15-Önümde oturan şu yaşlı amca ponpon kızların her çıkışında bize dönüp "ooohohooo vamos vamos" diye güldü..Bıraksak sahanın içine de gidecekti..Yanında da karısı ile kızı vardı(ayrıca kız maçın ortasında amca ile küsüp annesinin yanına geçti)..Değişik bir amcamızdı, bir daha görmek istemem..

16-Maç bitiminde en ufak tepki olmadı..Sanki hiçbirşey olmamış gibi çıktık salondan...Garipti...

0 yorum: