6 Eylül 2010 Pazartesi

Blogger Yazarlarının En İyi Film Listesi (dikkat mim konusu)


Sevgili okur...Biliyorum buraya pek fazla uğramıyorum..Hepi topu -eskileri saymıyorum- 6,5 post yayınlamışım...Üstelik daha ilk ayım bu (ilk ayda böyleysem sonraki aylarda nasıl olurum Allah bilir :))...Uzunca bir süre hiçbirşey yazmadığımdan dolayı mı, yoksa diğer blogda söyleyeceğim herşeyi söylediğim için mi, ya da başka bir nedenden dolayı mı bilmiyorum..ama konu bulmakta zorlanıyorum...Şu kayıt gönderimi yerine de alışamadım zaten..Durduk yere bozmuşlar güzelim şeyi...nıck nıck nıck...Neyse..Ben de yazacak birşey bulamadığım her zaman yaptığım şeyi yapmaya karar verdim..Bir mim oluşturuyorum :) Konu çok basit..Sözlükleri takip ediyorsanız görmüşsünüzdür "yazarların en iyi x listesi" diye birşeyler var..Bu en iyi x  dizi oluyor, oyun oluyor, şarkı oluyor, kitap oluyor....oluyor da oluyor..Ben bunun film olanını bloggera uyarlamaya karar verdim :)...Kuralları da çok basit (ve esnek)...

1-Bugüne kadar izlediğimiz ister 5-ister 10 filmi sıralıyoruz(tercihim 10 :)..
2-Sonra en iyi filmimizi kısaca tanıtıyoruz..
3-İstersek bizi en çok etkileyen sahneyi/bu filmin neden bizi bu kadar çok etkilediğini paylaşabiliriz..
4-Mimin başına da filmin afişini ekliyoruz (ya da eklemiyoruz, size kalmış :))
5-Mimimiz bitti..Şimdi istediğimiz kadar kişiye postalıyoruz :) Afiyet olsun :)

Evet...Ben ilk olarak mimi rectoa'ya, gayyor'a, müsait ise dolunay'a paslıyorum :) Mimi dikkatle takip edeceğim ona göre(izlemediğim filmleri izleyeceğim :))...hepinize kolay gelsin :)

2 yorum:

Emre KORLU dedi ki...

mim'e seve seve blogumda yer verdim.. o güzel yüreğine çok iyi bak..

Adsız dedi ki...

öncelıkle cok tesekkur ederım .ınsallah cevaplarım mımı.farklı ve faydalı bır konu olmus.sevgılerımle