12 Ağustos 2010 Perşembe

Parça Pinçik


*Twitter denen zamazingo çıktığından beri, bloglarda böyle küçük küçük anekdotlardan oluşan yazılarda bayaa bir azalma oldu(muş)..Dolaylı yoldan bu anekdotlardaki samimiyet de azalmış..140 karakter sınırı yüzünden cümlenin orasından kes, burasını çıkar, şurasını kısalt.....daha yapay anekdot silsileleri var artık..Bu duruma üzülmüyor değilim...

*140 karakter sınırı demişken; bu sınır baskısı yüzünden nice yiğitler telef oluyor!..Bir şey yazarken gözünüz karakter sayacında...Bir de twit 140 karakterden bir-iki harf fazla çıkarsa, uğraş dur o bir-iki harf için..Arka arkaya 14525 twit göndermek de hoş değil..Tam deli işi bu twitter...

*Twitter Blogger’ın “özet geç piç!”idir...

*Amy Macdonald denilen kavram çok acayip bir şey bence..Kadının en neşeli şarkıları bile bir zaman sonra sizi depresyona sokabiliyor..Bu kadın Türkiye’de olsaydı Kibariye ile Ferdi Tayfur arasında bir şey olurdu..Konserlerinden sonra toplu intiharlar filan...of off

*Bundan 10-15 yıl önce "bu akşam ölürüm" diye bir şarkımız vardı..Bu şarkıyı dinleyip dinleyip intihar ederdik..Sonra bu şarkı yasaklandı..Şarkının sahibi yasağı protesto etmek için köyüne döndü filan.. O zaman farkına varmamıştım, ama şimdi düşününce.....çok garip lan

*Coca Cola’nın formülünü bilen kardeşler’in hikayesi de ne acıklı! Birisi uçağa binerken diğeri binemiyor, bir arada bulunmaları yasak, aralarında bilmemkaç km olması lazım vs:
-Joshua..Acil bir basın toplantısı ayarla..Formülü açıklayacağım..
-Aman efendim..Formül gizli değil mi?
-Başlarım gizliliğine..Yıllardır kardeşime hasret kaldım lan! Evde annem ağlamaktan kör oldu, babam içkiye verdi kendini..Formülü açıklayayım da bitsin şu çilemiz...Sinan Çetin ile Film Gibi’ye çıkasım var..

*Bir gün evlenirsem yüzük takmak yerine yüzük şeklinde dövme yaptırmak istiyorum..Ha olası bir ayrılık durumunda o deriyi çıkarıp atmak zor olacak, ama kendime hakim olamıyorum

*Napalm Death diye bir manyak topluluğu dünyanın en kısa şarkısını yapmış..Şarkının(!) tamamı 1,5 saniye mi ne...Hazırlığı kendisinden daha uzun sürüyor valla..Düşünüyorum da; benim 10-12 dakikalık şarkılarım olsa, şu ne idüğü belirsiz grubu görsem...Önce gider bunlara temiz bir dayak atar sonra da tüm kayıtlarımı yakardım...Bu ne lan?!?

*Ülkemizde nesli tükenmekte olan mesleklerden biri de korsan kitapçılık..Eskiden her aradığım kitabın korsanını rahatlıkla bulurken, şimdi 10 kitabın 1 tanesi ancak bulabiliyorum..Benim için kötü, orijinal kitaplar için iyi bir gelişme...

*Sevgili okur...Birinci geleneksel parça pinçiğin sonuna burada gelmiş bulunuyoruz..Biterken Malt – Doldur çalıyordu..Gözlerinden öpüyorum..Havalar çok sıcak, kendine dikkat et- şapkasız dışarı çıkma...

0 yorum: