22 Ağustos 2010 Pazar

Kaybolan Değerler: Teletabiler....

Onlar gizli bir uzaylı örgütünün dünya çocuklarını moronlaştırmak için dünyaya gönderdiği yaşam formları...Onlar 7'den 70'e her yaştan insanı televizyona “donduran” şovun sahipleri..Onlar çocukluğumun en unutmak istediğim anları..Onlar Teletabiler...Yaklaşık bir 10 yıl önce "teletabi teletabi" diye koşuştururlarken, aniden ortadan kayboldular..Ve onlardan bir daha haber alınamadı.. Ta ki bu güne kadar..Araştırmacı yazar ben, çok konuşulacak teletabi belgesini açıklıyorum!

Bu sevimsiz yaratıkların akıbetini öğrenebilmek için Teletabi Köyü'nde çocukları ve torunlarıyla yaşayan Po amcayı ziyaret ettim..Sağolsun, kırmadı beni ve 6-7 soruluk mini bir röportaj yaptık..Aslında devam edecektim ama yeraltından çıkan bir duş başlığı “dedeeeğğğ yemek hazır dedeeeeeğ” deyince röportajı bitirmek zorunda kaldık..İşte..Olay yaratacak konuşmalarımız:


-Yaşlanmışın po amca...Yaş kaç oldu?
-Daha 30 yaşındayım ben..Yaşadığım dramlar beni böyle yaşlandırdı

-Ehehe hiç göstermiyosun Po..Diğer karakterler nerede? Onlar da mı köyde yaşıyorlar?
-Yok..Ne geldiyse onlar yüzünden geldi başımıza zaten..Bizim tinkivinki vardı..Onun bir de çantası vardı..Bir gün istiklal’de gezerken çantasını çalmışlar..Depresyona girdi, kendini öldürdü rahmetli..Ardından dipsi depresyona girip –çok yakınlardı birbirlerine, nedenini anlayamadık- buraları terk etti..Yapımcılar lala ve benim ikili olarak devam etmemizi kabul etmediler..kovdular bizi..işte buradayım şimdi

-Peki başka işlerde çalışmadınız mı? Televizyon işine devam edebilirdiniz..
-Kısmen televizyon işine devam ettik..Şu bizim karınlardaki ekrandan kaçak dijitürk yayını yapıyorduk, 6 sene önce zabıtalar tespit etti..Televizyonlara da el koyuldu

Temsili kovulma sahnesi (el emeği göz nuru; çalmayın)

-Vah vah...Hatırladığım kadarıyla şovunuzda güneş şeklinde bir çocuk vardı..Ona ne oldu?
-O eşşoğleşşek zengin oldu, kanalı satın aldı..Arada sırada yine -hobi olarak- güneşlik yapıyor..Gelip bizi izleyip- dalga geçiyo şımarık velet...

-Buradan televizyon sektöründeki eski arkadaşlarınıza söyleyeceğin bir şey var mı?
-Var..O Okan denen cüceye söyleyeceklerim..Çıkmış orada iki tane kızı “teletabiler” diye tanıtıyor..Asıl teletabileri bir kere programına çağırmış mı? Bir kere gelip halimizi hatırımızı sormuş mu? Zamanında "5inciniz ben olayım" diye az peşimizden koşmamıştı..Şimdi büyüdü de bizi beğenmiyor...Yazık

-Teletabiler artık yok diyebilir miyiz?
-Hayır..Hala geri dönme çabalarımız sürüyor..Cnbc-e yöneticileri ile iletişim halindeyiz mesela..Bizi sünger bob’da yan karakter olarak oynatmak istiyorlar..Ayrıca ayda bir ustalara saygı kuşağında eski filmlerimizi yayınlayacaklarmış..Allah onlardan razı olsun...

(bahsettiğim duş başlığı olayı gerçekleşiyor)-Bu yaşta nasıl torunun oluyor Po?
-Bizim gezegenin genetik özelliği, fazla kurcalama..

-Eh pek fazla vaktimiz olmadığına göre, son sözlerini alayım...
-Batma zamanı gelmişse güneşin, kaybolma zamanı geldi teletabilerin...hep bunu demek istemiştim..sana da teşekkürler evlat...

Evet...Teletabilerin gizemi de burada son buldu.."Batma" zamanları gelmiş meğer..Tekrar görüşebilmek dileği ile, kendinize iyi bakın :)
Biterken Regina Spektor - No Suprises (radiohead cover'ı) çalıyordu :)

0 yorum: