9 Ağustos 2010 Pazartesi

House abim evde mi, evde mi?


Efendim..Gün geçmiyor ki ortaya yeni bir gençlik ikonu çıkmasın..Biz gençler, kendimizden nefret ediyoruz da bu yüzden mi başka birileri olmak için yırtınıyoruz bilmiyorum, ama mantar gibi “ikon” türüyor...Bunlardan biri de Doktor “huysuz ama bir o kadar da karizmatik” House...Bugüne kadar kaç kişi House gibi laf sokmaya çalışıp-terslenip madara olmuştur, kim bilir? Ya da kaç kişi House’a özenip –hayal kırıklığına uğrayacağını bilmeden- doktor olacak? Korkarım ki, yakında bu abimiz yüzünden “topal modası” başlayacak ve insanlar estetik merkezlerine ameliyata koşacak....Tamam..Sonuncusu biraz uçuk oldu..Ama böyle bir haber duyarsam şaşırmam..Bana gelince..Çok şükür, House olmak istemiyorum..Tabii bu ondan etkilenmeyeceğim anlamına gelmiyor..Benim payıma paranoyaklık düştü..Biraz daha açarsam; en ufak hastalığında Housevari bir hastalığa yakalandığını düşünüyorsun..Doktora gitsem ne olacak acaba? Bugünkü yazı konumuz bu...Hadi hep beraber yoğunlaşalım...Ekşın!

-Evet Panda bey...Korkacak hiçbirşeyiniz yok..Ufak bi soğuk algınlığı, o kadar...
-Ighhh göğsüm...göğsüm yanıyor...Bu normal mi?
-Allah Allah? Bi bakim
-Hıdıdıdıdı...Krize giriyorum ben, hıghhh!?*!....
-Saçmalamayın efendim, ne krizi? Turp gibisiniz maaşallah
-O zaman halüsinasyon görüyorum...Hemen bir MR çektirelim
-....Efendim...Durduk yere ne MRı şimdi? Hem burada dok....
-Neden olacak idiyıt! Beyin tümörü....ya da mantar hastalığı...Her ikisi de olabilir, semptomlar uyuyor
-Ne sempt....
-Thirteen’e söyleyin alerji testi yapsın..Foreman ile Chase MRımı çeksin...Yalnız ben içerideyken Cameroon’un dedikodusunu yapmasınlar lütfen..Adam akıllı benle ilgilensin eşşoğleşşekler...
-Ne 13’ü?! Ne Foreman’ı?! Efendim siz kafa...
-Aghh, kan işiyorum lan..Demek ki sorun beyinde değil...Enfeksiyon olabilir mi? Alın evimin anahtarları..Öyle cam mam kırmayın!
-Hani nerede kan?
-Doğru diyorsun, enfeksiyon olsa kan tahlillerinde görülürdü..Evi aramaya gerek yok..Lupus, Sarcoidosis ya da MS’dir
-Hı?
-Evet, onlar da olamaz..6 sezondur her bölümde söylendiler, sadece bir kere Lupus çıktı
-?!?
-Kalıtsal hastalıklar olabilir mi?...Wilson hastalığı? Digeorge sendromu?
-....?
-Allah Allaaaah, ne olabilir ki? Doktor bey siz de hiç yardımcı olmuyorsunuz..Hiç olmazsa şuraya bi’ kriz arabası getirseydiniz...düşünmemize yardımcı olurdu
-....
-Bööaaarrgghhh...Allaaah, kan kusuyorum...durum ciddi ühühü
-...
-Bu kan neden kusmuğa benziyo yahu? Hemen birkaç ünite daha kan alın..Beyaz küre sayısına bakıcaz..Sonra lenf bezlerime biyopsi yaparız..Kesin kanser..Dr.Wilson’a haber verin..Hemen kemoya başlayalım...
-Aman Allah korusun, durduk yerde ne kans....
-Haa bir de EKO testi yapalım..Konuyla alakası yok ama adettendir
-Adet mi?!?
-House nerede kaldı ya? Ne zaman gelip “evribadi lays” diyecek? Yine neler karıştırıyo O?
-Siz burayı baş...
-Hmmm...Bu saate kadar sonuçlar gelmediğine göre akyuvar sayısı normal..O zaman sorun kalpte...İçini açıp bi bakalım..Gidin Dr.Cuddy’den izin alın, ben herşeyi hemen imzalarım nasılsa..Yalnııız...Ameliyatı Dr.Chase yapsın
-Beyefendi yeter artık..Hemen sizi psikoloji bölümüne sevk ediyorum..Sizin psikolojik sorun...
-Peki bu semptomlar aslında semptom değilse?
-......lütfen bana zarar vermeyin..Evde karım ve çocuğum beni bekliyor..Sorun paraysa cüzdanım şu çekmecede...
-Tabii ya..Şimdi o öyle olduğundan bu böyle oldu..Şu da hiç altta kalır mı...o da oluverdi...Teşhisimi koyuyorum! SOĞUK ALGINLIĞI!!! 250 mg nane limon verin..Ayrıca günde 2 tablet asprin..Bir haftaya bi’şeyim kalmaz..Bu vaka da çözüldü..Size güvenebileceğimi biliyordum doktor bey :)
-...
-....
-FAZLA VİCODİNİ OLUP DA VERMEYENİİİİİN....Hey, Cuddyyy..Daha fazla dayanamayacağım...Yeniden rehabilitasyona gidiyorum ben!

(way hağus waaaay ühühü)
Biterken April Matson - Will You Remember Me çalıyordu :)

0 yorum: